August 23rd, 2013
10:10 PM ET

Keeping them Honest: Gay journalist punks Russian owned TV network

It was supposed to be a discussion about Bradley Manning, on the RT news network. But when it was time for openly gay American journalist James Kirchick to speak, he pulled out his rainbow suspenders and went on an epic tirade against Russia's new anti-gay law. RT is a Russian state sponsored news network, or as Kirchick called it, "a Kremlin funded propaganda network." One of the most astonishing parts of this incident? The show allowed it to go on for more than two minutes. Check out Anderson's conversation with James Kirchick.

John King takes a closer look at Kirchick appearance on RT:

soundoff (2 Responses)
  1. Danny McVey

    Funny how my comment about US government funded propaganda still hasn't been approved by a moderator after six months.

    February 20, 2014 at 2:50 pm |
  2. Danny McVey

    Kirchick makes a great point about RT's propaganda-like coverage of Russian politics. But what RT and Press TV and Al Jazeera do for foreign policy, mainstream media here in the US fails at miserably. Seems like a bunch of finger pointing going on between people who are all doing the same thing.

    August 23, 2013 at 10:59 pm |

Post a comment

You must be logged in to post a comment.